Zasady Dobrej Zabawy

ZASADY DOBREJ ZABAWY

UCZESTNICY ZABAWY:

  1.  Scenariusz urodzin jest dostosowany do wieku jubilata. Choć staramy się, żeby wszystkie dzieci dobrze się bawiły, nie gwarantujemy, że dzieci dużo młodsze lub dużo starsze będą zainteresowane zabawą. W przypadku urodzin łączonych, maksymalna różnica wieku jubilatów to jeden rok. W przypadku warsztatów urodzinowych – wiek wszystkich uczestników musi mieścić się w odpowiednich widełkach: 7-10 lat lub 11 lat wzwyż.
  2. Za każdego kolejnego jubilata obowiązuje dopłata zgodnie z cennikiem na stronie internetowej. Opłata nie obowiązuje bliźniąt i rodzeństwa o maksymalnej różnicy wieku 1 rok.
  3. W grono uczestników urodzin wliczamy wszystkie dzieci, które bawią się z animatorami, korzystają z ogniska i dostają nagrodę „z kuferka”.
  4.  Razem z nami w sali mogą pozostać jedynie samodzielne dzieci. Prosimy o nie pozostawianie bez opieki dzieci rocznych, czy dwuletnich, ze względu na bezpieczeństwo zarówno maluchów jak i całej grupy. Jeżeli Rodzic zostaje w sali, bierze udział w zabawach razem z dziećmi.

RODZICE I OPIEKUNOWIE:

  1.  Na terenie Chatki może z nami bezpłatnie pozostać jeden rodzic lub opiekun jubilata. Pozostali rodzice przywożą dzieci i odbierają po skończonej imprezie. Jeśli zostanie więcej niż jedna osoba dorosła, jest to dla nas równoznaczne ze skorzystaniem ze Strefy Relaksu Rodzica, za co zostanie pobrana opłata wg cennika dostępnego na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do rezerwacji Strefy Relaksu Rodzica z wyprzedzeniem.
  2. Jeśli wykupią Państwo Strefę Relaksu Rodzica, po uprzednim poinformowaniu nas, mogą Państwo przynieść dodatkowo własny drobny poczęstunek w formie gotowej do podania (pokrojone, na własnych paterach, miskach). Ze względów ekologicznych nie akceptujemy jednorazowej, plastikowej zastawy. Jeśli potrzebują Państwo naczyń i sztućców do podania zup/sałatek, prosimy o informację – jest możliwość wynajęcia w/w na miejscu, koszt 50zł. Mogą też Państwo przywieźć własną zastawę wielorazową lub papierową/biodegradowalną.

  3. Prosimy o nie przynoszenie własnych zimnych napojów ani kiełbasek dla rodziców. Są dostępne na miejscu za dodatkową opłatą.

SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Rezerwację urodzin uznajemy za dokonaną po wpłynięciu zaliczki 200zł na nasze konto. Powinna ona zostać wpłacona w ciągu trzech dni od telefonicznej rezerwacji terminu, w przeciwnym razie termin uznajemy za wolny. Numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej. Zaliczka stanowi zadatek i jest bezzwrotna. Wyjątkiem jest sytuacja, w której polecą Państwo kogoś na swoje miejsce. Zaliczka może też zostać przeniesiona, jeśli z przyczyn losowych zmienią Państwo termin urodzin.
  2. Pozostałą część kwoty płacą Państwo GOTÓWKĄ po skończonej imprezie.
  3. Ze względów organizacyjnych nie ma możliwości wejścia do sal wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem imprezy. Prosimy nie przyjeżdżanie zbyt wcześnie.
  4.  Po urodzinach zostawiamy Państwu maksymalnie 15 minut na pożegnanie gości i opuszczenie terenu Chatki, ponieważ musimy mieć czas na posprzątanie i przygotowanie kolejnej imprezy. Po tym czasie zostanie Państwu automatycznie naliczona opłata jak za kolejną godzinę, czyli 250zł.
  5. Jeśli po Państwa urodzinach nie ma kolejnej imprezy i będzie taka możliwość, mogą Państwo przedłużyć pobyt u nas o kolejną godzinę. Koszt przedłużenia to 250zł. Nie obejmuje on opieki animatorów nad dziećmi, a jedynie możliwość pozostania na terenie Strefy Relaksu Rodzica, placu zabaw i miejsca, gdzie mieli Państwo ognisko. Jeśli rezerwują Państwo 3 godzinne urodziny z wyprzedzeniem, opieka animatora godzinę dłużej oraz wybrana atrakcja dodatkowa, jest w cenie.

  6. Tort zamawiają Państwo i przywożą we własnym zakresie.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub pytania do w/w regulaminu,

prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Dziękujemy za przestrzeganie zasad.

Animatorzy Chatki Spełnionych Marzeń